عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 26 شهريور 1391
بازدید : 486
نویسنده : Arash

هر بار که ویندوز خود را روشن می کنید ،علامت ویندوز را می بینید که می درخشد و مقداری از زمان را به خود اختصاص می دهد. امروز با آموزش ترفند کوچکی می خواهیم این علامت را حذف کرده و در زمان صرفه جویی کنیم  کنیم.



:: موضوعات مرتبط: رایانه , ,
:: برچسب‌ها: صرفه جویی در زمان بوت ویندوز 7 حذف GUI به هنگام استارت ویندوز ترفند ویندوز 7 ‌ بوت شدن ویندوز در استارت آپ افزایش سرعت ویندوز افزایش سرعت بوت windows 7 trick speed up windows 7 boot time eliminating GUI during start up ,
تاریخ : شنبه 25 شهريور 1391
بازدید : 626
نویسنده : Arash

Nik Software Snapseed نسل جدیدی از نرم افزارهای عکاسی است که می تواند ابزاری الهام بخش برای عکاسان باشد. عکس های ویرایش شده توسط این نرم افزار از کیفیت فوق العاده ای برخوردارند و به سرعت و سادگی تهیه می شوند. Nik Software Snapseed برای بهبود کیفیت، ویرایش، به اشتراک گذاری عکس ها از طریق شبکه های اجتماعی و ارسال آنها از طریق ایمیل می تواند استفاده شود.



:: موضوعات مرتبط: رایانه , نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: افکت عکس , افکت گذاری روی عکس , ایجاد خلاقیت در عکس , خلاقیت در عکاسی , دانلود نرم افزار عکاسی , دانلود نرم افزار ویرایش عکس , نرم افزار افکت گذاری روی عکس , نرم افزار ایجاد خلاقیت در عکاسی , نرم افزار عکاسی , نرم افزار ویرایش تصاویر , ویرایش تصاویر , ویرایش عکس ,
تاریخ : چهار شنبه 22 شهريور 1391
بازدید : 369
نویسنده : Arash

با ارائه برخی ترفندها می‌توان رایانه را بدون استفاده از آنتی ویروس اسکن کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی آنالیز؛ افشین طاهری - کارشناس نرم‌افزار -  با بیان این مطلب، اظهار کرد: در بسیاری اوقات پیش می‌آید که رایانه شخص دچار ویروسی می‌شود که امکان اسکن و تشخیص آن توسط آنتی ویروس وجود ندارد و یا ویروس با تشخیص نصب بودن آنتی ویروس بروی سیستم وی عملکرد آن را دچار اختلال می‌کند و مانع از این می‌شود که کاربر بتواند از آنتی ویروس خود برای اسکن کامپیوتر استفاده کند.
او ادامه داد: در این زمان این سوال پیش می‌آید که چه باید کرد؟ آیا راهی وجود دارد که بتوان در این شرایط کامپیوتر را خودمان اسکن کرد و مشکل به وجود آمده در آنتی ویروس را برطرف کرد؟، پاسخ تمامی این سوالات مثبت است و باید گفت که با ارائه برخی ترفندها می‌توان به معرفی روشی ابتکاری و در عین حال کاربردی پرداخت چراکه با استفاده از آن کاربر می‌تواند کامپیوتر خود را شخصأ اسکن کند و ویروس موجود را پاک کند، آن هم در شرایطی که از هیچ نوع آنتی ویروسی استفاده نکند.



:: موضوعات مرتبط: رایانه , ,
:: برچسب‌ها: اسکن , کامپیوتر , بدون , آنتی ویروس , ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های ساده و بی ریای زوج شمالی و آدرس paradise2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com