عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 16 آبان 1391
بازدید : 316
نویسنده : Arash

بازی ماشین سواری نید فور اسپید Need For Speed Most Wanted Unique 2010

بازی ماشین سواری نید فور اسپید Need For Speed Most Wanted Unique 2010



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
تاریخ : دو شنبه 3 مهر 1391
بازدید : 541
نویسنده : Arash
Pro Evolution Soccer 2013
آخرین نسخه از بازی محبوب PES روانه بازارها شده و سافت‌گذر نیز نسخه‌ی کرک شده این بازی که از سوی گروه معتبر RELOADED عرضه شده را به شما تقدیم می‌کند .
به دلیل محبوبیت زیاد بازی و انتظاری که کاربران عزیز برای انتشار نسخه 2013 این بازی کشیده بودند ، این بار پیش از بررسی دقیق بازی ، فایلهای آن را برای دانلود ، در اختیار دوستان قرار می‌دهیم .

توضیحات تکمیلی پس از بررسی کارشناسی بر روی سایت قرار خواهند گرفت .



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: , دانلود بازی فوتبال , دانلود دانلود جدید ترین فوتبال با لینک مستقیم , دانلود دانلود جدیدترین فوتبال با لینک مستقیم , دانلود دانلود فوتبال با لینک مستقیم , دانلود دانلود فوتبال گرافیک بالا با لینک مستقیم , دانلود بازی ورزشی , دانلود pes 2013 , دانلود ps 2013 , دانلود pro evolution soccer 2013 , دانلود دانلود جدید ترین محصول KONAMI , دانلود دانلود جدیدترین محصول KONAMI , دانلود دانلود محصولات KONAMI , دانلود بازی با حجم بالا , دانلود بازی با گرافیک بالا , دانلود بازی گرافیك بالا , دانلود بازی بسیار جالب و جذاب , دانلود بازی جذاب , دانلود بازی کامل , دانلود بازی کرک شده , دانلود دانلود بازی کرک شده , دانلود کرک pes , دانلود کرک pes 2013 , دانلود pes 2013 لینک مستقیم , دانلود pes 2013 , دانلود pro evolution soccer 2013 , دانلود pes 2013 direct link , دانلود pes 6 , دانلود pes crack , دانلود ,
تاریخ : یک شنبه 2 مهر 1391
بازدید : 17377
نویسنده : Arash

دانلود بازی زیبا و کم حجم هواپیمای جنگی F16 برای کامپیوتر – F16 Multirole Fighter


F16 Multirole Fighter که هم اکنون در اختیار شما قرار گرفته است یک بازی کامل هواپیماست. به این معنی که شما بعنوان خلبان از روشن کردن هواپیما تا پریدن و تا شلیک موشک به هدف و نشاندن هواپیما را قادر هستید انجام دهید. بازی هایی بیشتر جذاب هستند که بتوان با هواپیما take off کرد و به زمین نشست. شما کاربر محترم با انجام دادن این بازی کاملا احساس می کنید که با یک هواپیمای واقعی در حال پرواز هستید. مزیت این بازی آن است که خیلی مشکل و پیچیده نیست. این بازی قابلیت انجام بصورت شبکه را داراست.
 

 

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir
دانلود این بازی اکشن در ادامه مطلب…

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
تاریخ : یک شنبه 2 مهر 1391
بازدید : 17350
نویسنده : Arash

 

دانلود بازی زیبا و کم حجم شبیه ساز هواپیما جنگی MiG-29 Fulcrum 

 

بازی های هواپیما از طرفداران زیادی برخوردار است. به همین دلیل در این پست شما را با یکی از بهترین نوع این بازی ها که حجم نسبتا کمی هم دارد آشنا می سازیم. با اینکه حجم این بازی پایین است ، اما از گرافیک نسبتا خوبی برخوردار است.

MiG-29 Fulcrum نام یک بازی جنگی هواپیما است که محیطی کاملا گرافیکی و ۳ بعدی دارد. میگ ۲۹ یکی از بهترین جت های جنگنده جهان است که قابلیت مانور در سخت ترین شرایط را دارا است. در این بازی تک نفره بیش از ۴۰ ماموریت وجود دارد که شما را با شرایط واقعی پرواز و جنگ هوایی آشنا می سازد. هواپیمای درون این بازی شباهت زیادی به نسخه واقعی خود دارد. در این بازی شما می توانید هواپیماهای دشمن را شناسایی کنید و بوسیله تیرها و راکت های مختلفی که در اختیار شما قرار می گیرد ، آنها را از بین ببرید. نمایش تصویر در این بازی در حالت ها و زاویه های مختلفی امکان پذیر است. جهت دیدن تصاویری از محیط این بازی به ادامه مطلب روچوع کنید. شما هم اکنون و در ادامه می توانید این بازی را با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
تاریخ : شنبه 25 شهريور 1391
بازدید : 688
نویسنده : Arash

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید!

در تازه‌ترین به‌روز رسانی که برای نسخه «پرندگان خشمگین: فصول» ارائه شده و البته بی‌ارتباط با فصل گرم تابستان نیز نیست، شاهد مراحل جدید البته این‌بار با گیم پلی و  فیزیک و شاید بهتر است بگوئیم تکنیک جدید هستیم.

در به‌ روزرسانی جدید پرندگان خشمگین قادر به حرکت در زیر آب نیز هستند و البته در همان زمان خوک‌ها نیز با افتادن در آب غرق می‌شوند.



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: angri birds , angri birdz , Angry Bird , Angry Birds Christmas , Angry Birds Easter , Angry Birds Halloween , Angry Birds St , Patricks Day , Angry Birds Valentines Day , AngryBird , angrybirds , بازی پرندگان خشمگین مخصوص کامپیوتر , بازی کامپیوتری پرندگان خشمگین فصول , دانلود بازی Angry Birds Seasons , پرندگان خشمگین فصل ها , پرندگان عصبانی فصول ,
تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391
بازدید : 800
نویسنده : Arash
بازی ماشین سواری سرعت رانندگی Driving Speed v2.0.5

بازی ماشین سواری سرعت رانندگی Driving Speed v2.0.5

Driving Speed 2 بازی اتومبیل رانی و درگروه بازی های مسابقه ای پرهیجان و در عین حال با کیفیت بالایی از گرافیک است. بازیکن قادر است از میان 4 اتومبیل پرقدرت و چندین نوع سبک مختلف بازی موجود مانند دزد و پلیس، مسابقات جهانی، مسابقه با زمان و ... به انتخاب پرداخته و یک مسابقه فوق العاده را تجربه کند. حین بازی متوجه جذابیت، هوش مصنوعی بازی و فیزیک و عملکرد واقعیت گرایانه این بازی زیبا خواهید شد. علاوه بر این وجود مدل های مختلفی از خودروهای مدرن و کلاسیک با ویژگی های منحصربفرد و واقعی و صداگذاری عالی که هنگام برخورد دو ماشین بخوبی خواهید شنید از نقاط قوت بازی محسوب می شود. قابلیت ارتقاء ماشین خود را می توانید با کسب مقام در مسابقات، بدست آورید. همچنین می توانید بازی را حداکثر ۸ نفره تحت شبکه اجرا کرده و به صورت گروهی با دوستان خود بازی کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
تاریخ : پنج شنبه 12 مرداد 1391
بازدید : 567
نویسنده : Arash

 

 

Kung Fu Strike The Warriors Rise 2012 عنوان یک بازی بسیار زیبا در سبک بازی محبوب و قدیمی تیکن (TAKEN) است که مبارزات خیابانی را به نمایش میکشاند و به بازیکن اجازه میدهد که با انتخاب هر کدام از هیرو ها به صورت دلخواه به خیابان ها رفته و با دشمنان و شروران مبارزه کند. بازی از سطح بالایی برخوردار نیست اما چند ورزش مبارزه ایی را با یکدیگر ادغام کرده است مثلاً کونگ فو، کاراته و …. که البته هر کدام از هیرو ها که انتخاب میشود نیز دارای قدرت خاصی نیز هست. بازی حجم بسیار کمی دارد اما نسبت به حجم کم دارای مراحل بسیار زیاد و گرافیک نسبتاً خوب است.به علاقه مندان به سبک بازی های رزمی مانند تیکین پیشنهاد میکنیم بازی رو از دست ندهند.



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
تاریخ : چهار شنبه 11 مرداد 1391
بازدید : 641
نویسنده : Arash

 Nuclear Bike

يك بازي فوق العاده جذاب از سري بازيهاي مسابقه اي كامپيوتر سبك موتور كراس - Nuclear Bike با گرافيگ عالي و كاربر پسند و حجم کم. درحين انجام اين بازي با موانع و سختي هاي جاده روبرو خواهيد شد كه پشت سر گذاشتن اين مراحل بسيار لذت بخش مي باشد كه بدون شك مورد توجه طيف وسيعي از علاقه مندان سري بازيهاي هيجاني سبك Racing قرار خواهد گرفت.

 

http://rasekhoon.net/software/download/546452/Nuclear-Bike/



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
تاریخ : چهار شنبه 11 مرداد 1391
بازدید : 554
نویسنده : Arash

    Angry Birds Seasons v2.4.1 بازی بسیار جذاب و شناخته شده ی پرندگان عصبانی که به صورت حمله یک سری پرنده از گونه های مختلف با قابلیت های منحصر به فرد به یک سری حیوان سبز رنگ برای پس گرفتن تخم های دزدیده شده از آن پرندگان.



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
تاریخ : چهار شنبه 11 مرداد 1391
بازدید : 520
نویسنده : Arash

 

بازي كامپيوتر Yamaha Supercross 2009 اين بازي كه به صورت كم حجم شده در اختيار شما كاربران محتم قرار ميگيرد يك بازي با گرافيك بسيار بالاست كه  به هيچ وجه با حجم كم ان قابل مقايسه نيست اگر علاقه مند به بازي هاي موتور سواري به خصوص پيست موتور كراس هستيد اين بازي صحنه هايي خارق العاده براي شما به وجود مي اورد پيشنهاد ميكنيم از دست نديد و دانلود كنيد
برخي ويژه گي هاي بازي مسابقات موتور كراس Yamaha Supercross 2009 Rip:
- حجم كم بازي حدود 70 مگابايت
- كيفيت صدا و تصوير بسيار بالا
-  برخورداري از مراحل بسيار متنوع
- قابليت دست كاري موتور ها
- قابليت اجراي بازي با كم ترين سخت افزار ممكنه
- و ..

http://rasekhoon.net/software/download/547679/دانلود-بازی-كامپيوتر-ياماها-موتوركراس-كم-حجم-شده-Yamaha-Supercross-2009-Rip/



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
تاریخ : سه شنبه 10 مرداد 1391
بازدید : 416
نویسنده : Arash

   بازی رانندگی در جنگل یک بازی مسابقه ای است که از ماشین های غول پیکر تشکیل شده است. بازی ماشین در محیطی جذاب و زیبا در جنگل برگذار می شود که این بازی با حجم کم دارای گرافیک قابل قبولی می باشد. بازی مسابقه رانندگی دارای 3 سبک است و رانندگان باید سعی کنند دیگر مسابقه دهندگان را از دور خارج کنند تا خود برنده بازی باشند. یک گرافیک 64مگابایتی و 256مگابایت رم کافی است. یک سی پی یو 1000 مگاهرتزی هم برای اجرای بازی در ویندوز 7 , xp , 2000 و ویستا کافی است. امیدواریم از دانلود این بازی زیبا لذت ببرید.

 

 http://rasekhoon.net/software/download/550745/بازی-مسابقه-رانندگی-در-جنگل-Jungle-Racers-1-1-PC-Game/



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
تاریخ : سه شنبه 10 مرداد 1391
بازدید : 853
نویسنده : Arash

    بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی پرطرفدار پرندگن خشمگین عرضه شد. این نسخه که به گفته شرکت سازنده Rovio انقلابی ترین تغییر در این بازی از زمان عرضه نسخه اولیه آن است دارای محیط بازی متفاوت و پرنده های جدید در فضا است که به معرفی آن می پردازیم:
نسخه جدید این بازی تماماً در فضای خارج از زمین رخ می دهد که شامل سیارات با جاذبه متفاوت و همچنین محیط های بی جاذبه است و 60 مرحله را شامل می شود. در این بازی از میان 8 پرنده قبلی 5 پرنده به اضافه پرنده جدید یخی حضور دارند. پرنده کوچک قرمز بی تغییر مانده و تنها کمی قیافه فضایی به خود گرفته است، پرنده زرد رنگ ماسک لیزری زده و بنفش رنگ شده است و پرنده قرمز غول آسا به رنگ سبز درآمده است. پرنده های بمبی و آبی سه تایی هم با تغییر چهره جزئی حضور دارند اما خبری از پرنده های نارنجی بادکنکی، سفید تخم انداز و سبز بومرنگی نیست چرا که در نبود هوا و جاذبه استفاده ای نخواهند داشت. پرنده یخی جدید هم به نظر می رسد خوکها و سازه ها را منجمد می کند تا هدف گیری آنها در نوبت های بعد با پرنده های دیگر راحت تر باشد.



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1391
بازدید : 509
نویسنده : Arash

  در هر بازی مشابه Bomberman ، وظیفه‌ی اصلی شما یک چیز بیشتر نیست : بر سر راه دشمن بمب بگذار و او را منفجر کن !
ولی در این بازی ، علاوه بر آن که گرافیک تاریک و مبهم بازی ، به زیبایی آن افزوده است ، ویژگی دیگری نیز در آن قرار داده شده که جذابیتش را دوچندان می‌کند : در جک دینامیتی ، نکته‌ی مهم آن است که تا حد ممکن باید مراقب باشید که در دیدرس دشمن قرار نگیرید . میدان دید دشمن با رنگ خاصی مشخص شده و همین رنگهای متنوع بازی است که گرافیک چشم‌نواز آن را به ارمغان آورده است .



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: بازی , بازی , بازی ,

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های ساده و بی ریای زوج شمالی و آدرس paradise2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com