عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 15 آذر 1391
بازدید : 1600
نویسنده : Arash

 

(تصاویر)مادر و دختر قربانی اسیدپاشی درتهران
 
بامداد اواخر ارديبهشت‌ماه سال گذشته مردم روستاي «همت‌آباد» بم با صداي زني روبرو شدند كه بلند فرياد مي‌زد «سوختم» و از مردم درخواست آب مي‌كرد، هرچند همسايه‌ها در لحظات اوليه تصور مي‌كردند كه سمیه 24 ساله دچار برق‌گرفتگي شده است اما هنگامي كه صورت تخريب شده او و دختر دو و نيم ساله‌اش را ديدند متوجه شدند كه اين زن قرباني اسيدپاشي شوهر معتادش شده است.
 
به گزارش فرارو خبرگزاری ایسنا شهریور ماه امسال ضمن اعلام این خبر گزارش داد، شوهر معتاد و موادفروش این زن كه از راه سرقت، مخارج خود را تامين مي‌كرد، هنگامي كه متوجه شد همسرش قصد جدایی از او را دارد، وی را تهديد به اسيدپاشي كرد و نهايتا در یکی از ‌شب‌های ارديبهشت ماه سال گذشته در حالي كه سمیه و فرزند شیرخوارش خواب بودند نقشه‌ شومش را روي همسر و دو فرزندش بی گناهش اجرا كرد......باقی در ادامه مطلب

تاریخ : سه شنبه 14 آذر 1391
بازدید : 723
نویسنده : Arash

 

ناسا پاسخ می‌دهد

آیا شب یلدای امسال پایان دنیاست؟/پاسخ به سوالاتی درباره ۲۱ دسامبر

پایگاه اطلاع‌رسانی ناسا در واکنش به شایعات مطرح شده مبنی بر به پایان رسیدن دنیا در روز 21 دسامبر (اول دی ماه)، به سوالات مربوط به این شایعه پاسخ داده است.



:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها , ,
تاریخ : سه شنبه 14 آذر 1391
بازدید : 1001
نویسنده : Arash

  دخترهای انحصارطلب خیلی خوبند، فقط یک ایراد بزرگ دارند: آنها روزگار همسرشان را سیاه می کنند! آنها می خواهند تمام زندگی طرف مقابلشان شوند و این اصلا منطقی نیست. همه خانم ها دوست دارند در مرکز توجه مرد زندگی شان باشند اما این توجه حد و مرزی دارد که دخترهای انحصارطلب از آن بی خبرند.

 
 
 
 
چه خصوصیاتی باعث می شود دیگران از ما فاصله بگیرند؟ موفقیت به شما می گوید! اگر نمی خواهید مجرد بمانید این خصوصیات را در اسرع وقت از خودتان از بین ببرید. هیچ کس دوست ندارد با چنین آدم هایی ازدواج کند.


:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها , ,
تاریخ : سه شنبه 14 آذر 1398
بازدید : 1011
نویسنده : Arash

 پست ثابت:

تو این آشفته بازار بر ان شدیم ..قیمت روز محصولات دیجیتال رو به وبلاگمون لینک کنیم ..تا گرانتر از آن چه که در بازار وجود دارد خرید نکنید......برای دیدن قیمت هر نوع محصول دیجیتال بر روی لینک زیر کلیک کنید....

قیمت  به روز محصولات دیجیتال 



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
تاریخ : سه شنبه 14 آذر 1391
بازدید : 928
نویسنده : Arash

  روزنامه ساندی تایمز چاپ لندن نوشت: اسرائیل هواپیماهای بدون سرنشین (پهباد) خود را در جمهوری آذربایجان در وضعیت آماده باش مستقر کرده است تا بتواند موشک های ایران را قبل از شلیک به سمت اسرائیل، مورد هدف قرار بدهد.

 
به نوشته این روزنامه، اسرائیل خود را برای مقابله با حمله پیش دستانه از سوی ایران آماده می کند. مقامات اسرائیلی می گویند در صورت حمله نظامی به تاسیسات هسته ای ایران، این کشور حملات موشکی را علیه اسرائیل انجام خواهد داد که در این صورت می توان از هواپیماهای بدون سرنشین مستقر در جمهوری آذربایجان برای نابودی این موشک ها قبل از شلیک آنها استفاده کرد.


:: موضوعات مرتبط: مجله سیاسی , ,
تاریخ : سه شنبه 14 آذر 1391
بازدید : 978
نویسنده : Arash

 

رایتل سیم‌کارت دانشجویی می‌دهد
مدیرکل برند و ارتباطات رایتل از آغاز فروش ویژه روز دانشجو خبر داد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ شاهین آرپناهی با اعلام این خبر تصریح کرد: در طرح دانشجو سیم‌کارت دیتا با سرعت‌های 128 و 512 با قیمت 20 هزار تومان در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.
وی افزود: دانشجویان با خرید سیم‌کارت‌های دیتای رایتل در این طرح از یک و نیم گیگابایت حجم مصرفی عادی و یک و نیم گیگابایت حجم مصرفی در ساعات شبانه (ساعت 23 تا 7) با قیمت 13 هزار تومان برای سیم کارت‌های با سرعت 512 و 10 هزار تومان برای سیم کارت‌های با سرعت 128 بهره‌مند می‌شوند.
آرپناهی گفت: این طرح تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت.
سیم‌کارت دیتای رایتل، ویژه دسترسی به اینترنت پرسرعت و خدمات انتقال داده است و از قابلیت دریافت و ارسال پیام کوتاه نیز برخوردار است. این سیم‌کارت را می‌توان در انواع مودم‌های نسل سوم، رایانه‌های شخصی و قابل حمل و انواع تبلت استفاده کرد.
به گزارش ایسنا، با استفاده از سیم‌کارت دیتای رایتل، بهره‌مندی از خدمات اینترنت پرسرعت در حین حرکت ممکن شده است. همچنین سیم‌کارت دیتای رایتل، به همراه بسته‌های اینترنت پرسرعت ارائه می‌شود که مشترکین قادر خواهند بود تا مناسب‌ترین بسته را برای بهره‌مندی خود انتخاب کنند.


:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
تاریخ : سه شنبه 14 آذر 1391
بازدید : 1028
نویسنده : Arash

 

ویندوز7

بدون شک بهترین نوع سیستم عاملی که تاکنون راه اندازی شده با جذابیت های گرافیکی بالا ویندوز ۷ می باشد. پشتیبانی مناسب از پردازشگر چند هسته ای و Multithreading و سرعت بالا در بوت شدن این ویندوز، هیچ بهانه ای برای شکایت به ما نمی دهد. نسخه های ابتدایی تا پیشرفته از این ویندوز، وفاداری کاربران به توانایی مایکروسافت را در ارائه ی نرم افزارهایی با کیفیت بالا با بهترین کاربری را نشان می دهد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه ویندوز ۷ را مجددا نصب کنید بدون اینکه اطلاعات خود را از دست بدهید واز یک دیسک Image و یا Recovery استفاده کنید.

قبل از راه اندازی و نصب مجدد ویندوز ۷
به گزارش سافت‌گذر به نقل از فناوری اطلاعات ایران؛ شاید به دلایل مختلف مثلا در اثر خراب شدن فایل ها و یا استفاده بیش از حد از سیستم و فایل های سیستم که Registry سیستم شما را خراب کرده است، مجبور شوید که ویندوز را مجددا نصب کنید. البته اولین نکته ای که باید بخاطر داشته باشید اطلاعات شما است. برخی از برنامه ها در سیستم شما ذخیره می شوند، اما اغلب اوقات داده ها برای همیشه از بین می روند. بنابراین قبل از نصب مجدد مطمئن شوید که فلش ها و یا سی دی و یا دیسکت پشتیبان شما سالم باشد. حالا اجازه دهید که برویم سراغ نصب مجدد ویندوز ۷٫



:: موضوعات مرتبط: آموزش , ,
تاریخ : سه شنبه 14 آذر 1391
بازدید : 711
نویسنده : Arash

 به گزارش سافت‌گذر ؛ با این که چند ماه به انتشار نسخه دید از سری بازی بسیار محبوب «کرایسیس» باقی‌مانده است؛ وبسایت رسمی این بازی مشخصات لازم برای اجرای آن را منتشر کرد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1391
بازدید : 912
نویسنده : Arash

رفتم یه سیمکارت همراه اول خریدم

ایرانسل بهم اس داده :فکر نمیکردم بهم خیانت کنی !واست متأسفم!

بای !

.

.

.

 

میخوام اگه قسمت باشه یه آبمیوه فروشی باز کنم

چون ۸۰ ٪ دوستام نقش هویجو دارن !

.

.

.



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , ,
:: برچسب‌ها: استاتوس های جالب بهترین مطالب طنز جدیدترین جملات طنز جدیدترین مطالب طنز جدیدترین نوشته های طنز جملات طنز جملات طنز جالب آذر ماه 91 جملات طنز جدید جملات طنز جملات خنده دار جدید جملات طنز خنده دار جملات طنز و جالب آذر 91 جملات طنز و جالب جدید جملات طنز و خنده دار آذر 91 جملات طنز و خنده دار آذر ماه جملات طنز و خنده دار آذر ماه 91 جملات طنز کوتاه جملات خنده دار جملات کوتاه جالب و طنز جدید جملات کوتاه طنز جوک خنده دار جوک و اس ام اس جدید جوک کوتاه طنز 91 طنز جدید طنز نوشته های 91 طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب طنز نوشته های گوناگون ! طنز و سرگرمی و جملات خنده دار طنز کوتاه مطالب باحال مطالب جالب مطالب خنده دار مطالب خنده دار جدید آذر 91 مطالب طنز 91 مطالب طنز و خنده دار جدید آذر 91 گلچین جملات کوتاه طنز آمیز ,
تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1391
بازدید : 871
نویسنده : Arash
دزدیدن ماشین به راحتی + عکس متحرک
سه شنبه 23 آبان 1391   -  6:20 ب.ظ
دزدیدن ماشین به راحتی + عکس متحرک

تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1391
بازدید : 842
نویسنده : Arash
دلیل حضور بازیگر کتاب قانون در فیلم مستهجن
سه شنبه 23 آبان 1391   -  5:08 ب.ظ
دلیل حضور بازیگر کتاب قانون در فیلم مستهجن
دارین حمزه» دیگر در ایران شناخته شده است. او با «کتاب قانون» میری به سینمای ایران معرفی شد و بعد هم فیلم های «شکارچی شنبه» و «33 روز» را بازی کرد و حالا هم در پروژه «فرشتگان قصاب» ایفاگر نقش است.

«دارین حمزه» دیگر در ایران شناخته شده است. او با «کتاب قانون» میری به سینمای ایران معرفی شد و بعد هم فیلم های «شکارچی شنبه» و «33 روز» را بازی کرد و حالا هم در پروژه «فرشتگان قصاب» ایفاگر نقش است.



:: موضوعات مرتبط: مجله سیاسی , ,
تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1391
بازدید : 1187
نویسنده : Arash

سریال «ویلای من» به کارگردانی مهران مدیری و سرمایه‌گذاری مؤسسه فرهنگی «گلرنگ رسانه» عصر روز شنبه 20 آبان‌ماه در منطقه ازگل کلید ‌خورد.
 

 
سریال جدید «مهران مدیری»


در افتتاحیه این سریال که برای توزیع در شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود، مهران مدیری در سخنانی با اشاره به لوکیشن سریال گفت: این محل یک ویلای متروکه با دیوارهای سفید بود که ما ظرف دو هفته، سه شیفت روی آن کار کردیم تا همه چیز آماده شود و به امید خدا، امروز ضبط سریال ویلای من آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: من نقش اصلی این سریال را به عهده دارم و از همان قسمت اول نیز در آن حضور خواهم داشت.

بازیگرانی نظیر سیامک انصاری، برزو ارجمند، عارف لرستانی، علی لک پوریان، هادی کاظمی، الیکا عبدالرزاقی و... در این سریال بازی خواهند داشت.

بازیگران جدیدی از جمله آتنه فقیه نصیری، کمند امیرسلیمانی، رابعه اسکویی و ... به این گروه پیوسته‌اند.

فیلمنامه این سریال را خشایار الوند و امیر مهدی ژوله در دست نگارش دارند و قرار است توزیع آن پس از تصویربرداری قسمت‌های نخست، به شکل کاملاً منظم و گسترده و با اطلاع‌رسانی «گلرنگ رسانه» آغاز شود.



:: موضوعات مرتبط: مجله سیاسی , ,
تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1391
بازدید : 995
نویسنده : Arash

تبلت ارزان قیمت آکاش ۲ هم عرضه شد


علمولوژی: همان ابتدای کار علمولوژی بود که خبری مبنی بر عرضه یک تبلت ارزان قیمت با نام آکاش که در هند شروع خواهد شد، منتشر شد. حالا شرکت سازنده آن یعنی Datawind اعلام کرده که ورژن جدید این تبلت با نام Aakash 2 را در هند عرضه کرده است. این تبلت با قیمت فوق العاده پایین ۶۴ دلار به بازار عرضه می شود. گفته می شود که قیمت تمام شده آن برای وزارت گسترش منابع انسانی هند معادل ۴۱ خواهد بود که آنها آکاش ۲ را با قیمت ۲۱ دلار در اختیاز دانش آموزان قرار خواهند داد.

از ویژگی های آکاش ۲ می توان به پردازنده یک گیگاهرتزی کورتکس A8، رم ۵۱۲ مگابایتی، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و قابل ارتقا از طریق کارت میکرواس دی به ۳۲ گیگابایت و صفحه نمایش ۷ اینچی خازنی اشاره کرد. این تبلت با اندروید ۴٫۰ کار خواهد کرد و نسبت به ورژن قبلی خود بسیار بهتر و پرسرعت تر خواهد بود.

کاش می شد در کشور ما هم به دانش آموزان اینگونه تسهیلات را با پرداخت هزینه های اندک ارائه داد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1391
بازدید : 819
نویسنده : Arash

بر اساس يک مطالعه، نوشيدن آب يخ، شير، چاي سبز، سرکه سيب و نوشيدني‌هاي سويا به سوزاندن چربي شکم کمک مي‌کند.

نوشيدن آب يخ به بدن کمک مي‌کند تا کالري‌هاي بيشتري را بسوزاند. با نوشيدن آب يخ بدن مجبور مي‌شود تا براي هم تراز کردن دماي آب يخ با دماي بدن کالري بيشتري را بسوزاند.

براساس نتايج يک مطالعه که در آلمان انجام شده است، نوشيدن دو ليوان آب يخ ميزان سوخت و ساز بدن را دست کم 30 درصد افزايش مي‌دهد.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , ,
تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1391
بازدید : 810
نویسنده : Arash
 
سه شنبه 23 آبان 1391   -  5:20 ب.ظ
 
 
 
قیمت انواع خودروهای داخلی 23/8/91 + جدول


:: موضوعات مرتبط: مجله سیاسی , ,
تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1391
بازدید : 1626
نویسنده : Arash

The KMPlayer 3.4.0.59 Final

دانلود پلیری برای پخش CD و DVD ها و فیلم های غیر قابل پخش در ویندوز

 

 

همیشه کاربران با مشکلاتی در هنگام پخش CD ها و DVD های صوتی و فیلم در ویندوز روبرو هستند. به دلایل مختلف مواردی پیش می آید که فایل DAT کپی شده از یک VCD یا یک فایل VOB کپی شده از DVD در ویندوز پخش نمی شود.

 

 

 

برای رفع این مشکل Player های زیادی به بازار عرضه شده است که می توان از این موارد به VLC Player و Media Player Classic و BSPlayer اشاره کرد.

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1391
بازدید : 1323
نویسنده : Arash



یک تبلت پر طرفدار از هیوندای مدل TB1000

مدل TB1000 از تبلت های پرفروشHYUNDAI در بازار داخلی است.

این تبلت که از شبکه GSM ایران برای مکالمه صوتی و ارسال و دریافت پیامک پشتیبانی می کند دارای ویژگی هایی چون، تجهیز به صفحه نمایش 7/9 اینچ خازنی (با حساسیت بسیار بالا) و با دقت 768×1024 پیکسل و پنج نقطه لمس همزمان IPS و... است. در ساخت صفحه نمایش این تبلت از تکنولوژی پیشرفته IPS استفاده شده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1391
بازدید : 701
نویسنده : Arash

منابع بازاری از استقبال کاربران شهرستانی ها از تبلت های ایرانی در سطح کشور خبر دادند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ تبلت های ایرانی هیوندایی با برخورداری از امکانات مناسب توانسته مورد تقاضای مشتریان شهرستانی قرار گیرد.

دو مدل تبلت هیوندایی با نام های TB1000 و TB700 که به ترتیب با قیمت 750 و 450 هزار تومان در سطح بازار دیجیتال شهرستان ها عرضه می شود توانسته مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد.

کارشناسان این حوزه بر این باورند که بالا بودن قیمت تبلت های وارداتی باعث شده تا کاربران این کالای دیجیتالی به نمونه های ایرانی با قیمت پایین تر روی آورند.

"علی حمیدپور" در این باره گفت: استقبال از تبلت های ایرانی در حالی در شهرستان ها صورت می گیرد که در بازار تهران بیشتر مشتریان به خرید تبلت های صاحب برند روی می آورند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: تبلت ایرانی ,
تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1391
بازدید : 1476
نویسنده : Arash

Call of Duty
به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، محققان اعلام کردند بازی Call of duty: Modern warfare3 از نظر امنیتی بسیار آسیب پذیر است. اوراما و فرانته از مشاوران امنیتی شرکت Revuln در کنفرانس روز جمعه در سئول به این مطلب اشاره کردند.

این دو معتقد اند آسیب پذیری امنیتی به هکرها و سایر شرکتهای بازی ساز اجازه میدهد به راحتی به فن آوری بکار رفته در یک بازی دسترسی پیدا کنند و آن را سرقت نمایند. سرقت اطلاعات از جمله نگرانی های شرکتهایی است که با فن آوریهای کامپیوتری سر و کار دارند. اوراما بوسیله ویدیویی که در این کنفرانس نمایش داد نقص امنیتی بازی Call of duty: Modern warfare3 را اعلام کرد.

در این ویدیو تنها به یک نقص امنیتی اشاره شد و قرار است دو نقص دیگر این بازی در روز سه شنبه اعلام شود. همچنبن اوراما و فرانته اعلام کردند موتور گرافیکی Cryengine 3 که در ساخت بازیهای رایانه ای استفاده میشود نیز از نظر امنیتی دارای نقایصی شده است که این نقص هنگام بازی Nexuiz خود را نشان میدهد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: Call of Duty , امنیت , بازی ,
تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1391
بازدید : 1053
نویسنده : Arash

مطالعه شبانه راحت‌تر با وارونه کردن رنگ‌ها در تلفن‌همراه
اگر اهل مطالعه با گجت خود هستید، حتماً با مشکلات مطالعه در شب آشنا هستید. خیره‌شدن‌های مداوم به صفحه نمایش علاوه بر افزایش فشار بر چشم‌ها باعث بی‌خوابی نیز می‌شود.
 

به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ همه ما می‌دانیم که خیره‌شدن به یک صفحه نورانی پیش از خواب می‌تواند باعث بی‌خوابی شود، اما گاهی وقت‌‌ها چاره دیگری نداریم. خوشبختانه در iOS و اندروید ۴ و بالاتر، می‌توان به کمک استفاده از حالت شبانه (Night Mode)، به راحتی رنگ‌های صفحه‌‌نمایش را وارونه کرد.

اگر از کاربران دستگاه‌های اندرویدی هستید، از Settings به قسمت Accessibility رفته و گزینه Inverted Rendering را در پایین لیست پیدا کنید. با فعال کردن چک‌باکس این ویژگی، رنگ‌های صفحات وب‌ وارونه خواهند شد، زمینه‌های سفید رنگ، مشکی شده و مشاهده تصاویر صفحه برای چشم‌ها راحت خواهد شد. بسته به ROM دستگاه، می‌توانید رنگ‌بندی تمام قسمت‌های موجود در سیستم‌عامل را به کمک منوی تنظیمات، وارونه کنید. اما به هر حال در اندروید نسخه ساندویچ بستنی یا بالاتر، حداقل برای مرورگرها این ویژگی قابل استفاده است.

در iOS وارونه کردن رنگ‌ها از این هم آسانتر است. از Settings به General و سپس به Accessibility بروید. سپس در پایین لیست، ویژگی سه‌بار کلیک (Triple-Click) را برای اجرای این امکان فعال کنید. حالا در هر جای صفحه که باشید، با سه بار لمسی بر روی صفحه، رنگ‌ها وارونه می‌شوند. وارونه کردن رنگ‌ها در iOS بر خلاف اندروید، نه تنها در مرورگر بلکه در همه بخش‌های رابط‌کاربری و اپلیکیشن‌ها قابل استفاده است.

شما همچنان باید از خیره شدن به صفحات دارای نور پس‌زمینه، قبل از خواب بپرهیزید ولی به هر حال، با از بین بردن رنگ پس‌زمینه روشن، در اواخر شب فشار کمتری به چشم‌ها وارد خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: تلفن‌همراه , وارونه کردن رنگ‌ها ,
تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1391
بازدید : 295
نویسنده : Arash

شرکت ایرانسل همزمان با ارسال نمونه نانو سیم کارت‌ خود به اصحاب رسانه از عرضه این سیم کارت‌ها به عنوان نسل جدید سیم‌کارت‌ها همزمان با نمایشگاه تلکام۲۰۱۲ و برای نخستین بار در ایران خبر داد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ همانطور که در تصویر می‌بینید این نوع سیم کارت، تقریبا ۴۰ درصد کوچکتر از میکروسیم بوده و دارای ابعاد ۱۲.۳ میلیمتر (طول) در ۸.۸ میلیمتر (عرض) و با ضخامت ۰.۶۷ میلیمتر است و در مقایسه با میکرو سیم کارت، نانو سیم ۱۵ پیکوسانتیمتر نازک تر شده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: نانو سیم کارت , ایرانسل ,
تاریخ : شنبه 20 آبان 1391
بازدید : 281
نویسنده : Arash

ویندوز 8
به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، شرکت مایکروسافت اطلاعاتی در مورد مکان و کیفیت وای فای به کاربران ویندوز ۸ تلفن همراه ارائه خواهد کرد. این اطلاعات از یک پایگاه داده که برای ۱۱ میلیون Hotspot در سراسر دنیا طراحی شده ارسال میشوند و توسط یک شرکت نرم افزاری وای فای به سایر شرکتها فروخته میشوند.

مایکروسافت توانسته این ویژگی خاص را در ویندوز ۸ تلفن همراه نیز اعمال کند اما سایر شرکتها هنوز نتوانسته اند آن را برای تلفن همراه خود فعال کنند. دیوید نویکی، مدیر بازاریابی این شرکت اعلام کرد این پایگاه داده اجازه میدهد کاربران به راحتی اطلاعات نقاط دارای وای فای و کیفیت مربوط به آنها را به دست آورند. این پایگاه بهترین سرویس رایگان وای فای را از میان سرویسهای قابل دسترسی انتخاب کرده و در اختیار کاربر قرار میدهد برخی سرویسها نیازمند این هستند که کاربر شرایط و قواعد مربوط به آنها را بپذیرد.

در امریکا این امکان تنها برای تلفنهایی قابل اعمال است که تحت نظارت وریزون وایرلس و مایکروسافت هستند اما در سایر نقاط دنیا محدودیتهای این چنینی وجود ندارد. این قابلیت برای وریزون از دو هفته دیگر و برای سایر شرکتها در انتهای سال جاری فعال خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
تاریخ : شنبه 20 آبان 1391
بازدید : 306
نویسنده : Arash

تبلت بازی مایکروسافت
به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، براساس اخبار منتشره در روز سه شنبه شرکت مایکروسافت قصد دارد تبلت ایکس باکس خود را به بازار عرضه کند اما آیا کاربران طرفدار بازیهای کامپیوتری و مخصوصاٌ ایکس باکس از این تبلت ۷ اینچی که نام ایکس باکس را یدک میکشداستقبال خواهند کرد؟

بر اساس اعلام کارشناسان ممکن است این محصول جدید مایکروسافت با استقبال زیادی رویرو نشود اما گام بزرگی برای شرکت مایکروسافت است تا به قالبهای سنتی سرگرمی پایان دهد و تبلت بازی جدیدی به بازار عرضه کند. اکنون شرکت مایکروسافت بواسطه کنسول بازی ایکس باکس ۳۶۰ عرصه بازیهای دیجیتال را از آن خود کرده است.

به عقیده مایکل پچر، محقق بازیهای کامپیوتری، مایکروسافت تبلت ایکس باکس خود را بر اساس تواناییهای بالای برند ایکس باکس تولید میکند و تقریباٌ ۷۵ درصد بازیهای ایکس باکس را در تبلت خود قرار خواهد داد. بر اساس اخبار تایید نشده این تبلت در ماه ژوئن ۲۰۱۳ به بازار عرضه میشود. بر اساس اعلام مایکروسافت تبلت ایکس باکس به هیچ وجه جای کنسول بازی ایکس باکس ۳۶۰ را نخواهد گرفت اما گام بزرگی در راستای تحول ساختار تبلتها و اسمارتفونها خواهد بود. حال شرکت مایکروسافت به دنبال آن است تا ویژگی خاصی در این تبلت قرار دهد تا مشتریان به خرید آن ترغیب شوند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
تاریخ : شنبه 20 آبان 1391
بازدید : 322
نویسنده : Arash

با معرفی نکسوس 4 و نکسوس 10، آیا سامسونگ باز هم می‌تازد؟
اندروید با تصاحب 75 درصد از فروش گوشی‌های هوشمند، به سلطان بلامنازع دنیای موبایل تبدیل شده است. این موفقیت نتیجه و حاصل تلاش، همکاری و تعامل سازنده گوگل با غول‌های سخت‌افزاری مطرح دنیا بوده است. در این بین برند نکسوس که متعلق به گوگل می‌باشد، به ‌عرضه منظم و با برنامه، به محصولی تعلق می‌گیرد که از بارزترین ویژگی‌های آن می‌توان به قیمت مناسب، سخت افزار پیشرفته و بهره‌گیری از نسخه خالص اندروید اشاره کرد. با معرفی دو محصول جدید از برند نکسوس با نام‌های نکسوس 4 و نکسوس 10، ایرادات و ابهاماتی در رابطه با تأثیر گذاری این محصولات بر فروش موفق‌ترین شریک سخت‌‌افزاری گوگل یعنی سامسونگ مطرح گردیده است. در این مقاله تصمیم داریم به بررسی کیفیت این تأثیرگذاری و سیاست‌های گوگل و سامسونگ در قبال این مسئله بپردازیم.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: نکسوس 4 , نکسوس 10 , سامسونگ ,
تاریخ : جمعه 19 آبان 1391
بازدید : 345
نویسنده : Arash

مرورگر سریع گوگل کروم Google Chrome 23.0.1271.60 Final / 24.0.1312.2 Dev / Portable (پیشنهاد راسخون)

مرورگر سریع گوگل کروم Google Chrome 23.0.1271.60 Final / 24.0.1312.2 Dev / Portable (پیشنهاد راسخون)

 

مرورگر وب جدید 'گوگل کروم' از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
تاریخ : جمعه 19 آبان 1391
بازدید : 283
نویسنده : Arash

اس ام اس عاشقانه - www.radsms.com

میدونی وقتی واست پیام نمیدم یعنی چی ؟

یعنی پیامی در حد مرامت ندارم با مرام !

.

.

.

هوای فاصله سرد است ، من از کلاف دلم برایت خیال گرم می بافم

.

.

.



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , ,
:: برچسب‌ها: sms آذر91 sms برای دوست sms جدید عاشقانه sms عاشقانه اس ام اس اس ام اس آذر اس ام اس جدید عاشقانه اس ام اس دلتنگی اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه آذر 91 اس ام اس عاشقانه آذر ماه ۹۱ اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید آذر اس ام اس عاشقانه جذاب و جدید اس ام اس عاشقانه جذاب و زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس عاشقانه غمگین اس ام اس عشقولانه اس ام اس های جدید عاشقانه اس ام اس های عاشقانه آذر ماه 91 اس ام اس های عاشقانه زیبا اس ام اس های عاشقانه زیبا و احساسی اس ام اس های عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس و جملات عاشقانه جدید اس ام اس و متن عاشقانه جدید راد اس ام اس عاشقانه ترین اس ام اس مسیج جدید پیامک عاشقانه ,
تاریخ : جمعه 19 آبان 1391
بازدید : 287
نویسنده : Arash

اکنون با عرضه محصولاتی چون نکسوس 7 سلولار، سرفیس مایکروسافت یا آیپد مینی داستان جذاب تر شده است. زیرا همیشه رقابت شدیدتر به معنی حق انتخاب بیشتر است.


ملت ایران:اکنون با عرضه محصولاتی چون نکسوس 7 سلولار، سرفیس مایکروسافت یا آیپد مینی داستان جذاب تر شده است. زیرا همیشه رقابت شدیدتر به معنی حق انتخاب بیشتر است. و البته احتمال سردرگمی بیشتر را هم نباید از یاد برد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
تاریخ : جمعه 19 آبان 1391
بازدید : 247
نویسنده : Arash

خودروهای مسابقه‌ای معمولا دارای سرعت بسیار بالا و قدرت‌های زیادی هستند. این سرعت و قدرت نیاز به یک بدنه بسیار محکم و در عین حال سبک دارد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: خودرو آئودی ,
تاریخ : پنج شنبه 18 آبان 1391
بازدید : 288
نویسنده : Arash
ادای احترام احمدی‌نژاد به زن اندونزی

تاریخ : پنج شنبه 18 آبان 1391
بازدید : 293
نویسنده : Arash

 


تاریخ : پنج شنبه 18 آبان 1391
بازدید : 404
نویسنده : Arash

علاقه‌مندان علمی تخیلی و سری فیلم‌های جنگ ستارگان باید خوشحال باشند، چرا که در همکاری جالبی بین شرکت سازنده بازی پرندگان خشمگین یعنی Rovio و شرکت لوکاس فیلم، پرندگان دوست‌داشتنی این بار لباس قهرمان‌های جنگ ستارگان مثل لوک و هان را خواهند پوشید و به مصاف خوک‌ها خواهند رفت. (لوکاس فیلم همین چند وقت پیش با قیمت ۴ میلیارد دلار به دیزنی فروخته شده است.)



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: جنگ ستارگان-پرندگان-خشمگین-اینجا ,
تاریخ : پنج شنبه 18 آبان 1391
بازدید : 274
نویسنده : Arash

اس ام اس خنده دار اس ام اس جوک جدید - www.radsms.com

طبق آخرین تحقیقات مشخص شد که

مردان خوب ، همان مردان بدی هستند که هنوز لو نرفتند !

.

.

.

یارو میره سمعک بخره فروشنده میگه:

همه جورشو داریم از هزار تومنی تا یک میلیون تومنی

طرف میپرسه: هزارتومنی اش چطوری کار می کنه؟

فروشنده میگه: این اصلا کار نمیکنه فقط مردم با دیدنش بلندتر حرف می زنن!

.

.

.



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , ,
:: برچسب‌ها: sms khandedar sms آبان ماه sms باحال sms جوک sms خنده دار sms خنده دار جدید sms خیلی باحال sms سرکاری اس ام اس اس ام اس آبان 91 اس ام اس جدید اس ام اس جوک اس ام اس جوک خنده دار آبان ماه اس ام اس جوک و خنده دار آبان 91 اس ام اس حیف نون اس ام اس خنده دار اس ام اس خنده دار آبان اس ام اس خنده دار جدید اس ام اس خنده دار جوک جدید اس ام اس خنده دار و جوک جدید اس ام اس خنده دار و سرکاری جدید اس ام اس خیلی خنده دار اس ام اس سرکاری اس جدید اس جوک اس خنده دار جدیدترین اس ام اس خنده دار جدیدترین اس ام اس سرکاری جدیدترین اس ام اس های خنده دار جوک جوک و اس ام اس آبان 91 جوک و اس ام اس آبان ماه جوک و اس ام اس جدید جک راد اس ام اس لطیفه خنده دار مطالب خنده دار منبع جوک پیامک جوک پیامک جوک جدید پیامک خنده دار پیامک خنده دار جدید پیامک سرکاری ,
تاریخ : پنج شنبه 18 آبان 1391
بازدید : 326
نویسنده : Arash

ویندوز ۸ هم آمده است و لازم است که برخی از نرم افزارهای اختصاصی آن منتشر شود. Windows 8 Codecs کدک های مالتی مدیا لازم جهت پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری بدون دردسر و سریع در ویندوز ۸ می باشد. با دانلود این کدک دیگر نیازی به دانلود کدک های مختلف جهت پخش فرمت های دیگر ندارد و با سازگاری این کدک با انواع نرم افزارها میتوانید بدون دردسر با یک پلیر تمام فرمت ها را پخش کنید. به این ترتیب با مدیا پلیر ویندوز به راحتی فرمت هایی نظیر amr | mpc | ofr | divx | mka | ape | flac | evo | flv | m4b | mkv | ogg | ogv | ogm | rmvb | xvid پخش خواهند شد. بنابراین با رایت کلیک روی فایل مربوطه میتوانید به راحتی توسط مدیا پلیر فایل های مختلف مالتی مدیا را پخش نمایید. 

 

windows 8 codec پخش انواع فرمت های مالتی مدیا Windows 8 Codecs 1.2.8



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود codecs برای ویندوز 8 , دانلود windows 8 codecs , دانلود کدک برای ویندوز 8 , نرم افزار نمایش فیلم mkv در ویندوز 8 , پخش فرمت mkv در ویندوز 8 , پخش فیلم divx در ویندوز 8 , کدک mkv برای ویندوز 8 , کدک مالتی مدیا برای ویندوز ,
تاریخ : پنج شنبه 18 آبان 1391
بازدید : 400
نویسنده : Arash

بالاخره ویژگی هایی که مدتها انتظارشان را می کشدیم به آندروید 4.2 اضافه شد؛ قابلیت هایی از قبیل منوی تنظیمات سریع و حفاظت در برابر نرم افزار های مخرب!



:: موضوعات مرتبط: آموزش , ,
تاریخ : پنج شنبه 18 آبان 1391
بازدید : 297
نویسنده : Arash

کنسول های نسل هشتم در حالی سال آینده وارد بازارهای جهانی خواهند شد که تحلیلگران دنیای فناوری قدرت گرافیکی آنها را با ساخته مشهور جیمز کامرون مقایسه می کنند
.
.
.
.
.
.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: کنسول , کنسول بازی , ایکس باکس , آواتار ,
تاریخ : پنج شنبه 18 آبان 1391
بازدید : 360
نویسنده : Arash

کنسول بازی
به گزارش سافت‌گذر به نقل از اندروید وب سایت، شرکت Ouya در تلاش است تا کنسول بازی خود با طراحی سیستم اندروید را به بازار عرضه کند. اما شرکت Green Throttle در روز ۶ نوامبر کیت نرم افزاری به بازار عرضه کرد که به سیستمهای اندرویدی اجازه میدهد بازیهای خود را از از طریق بلوتوث به کنترل کننده های سخت افزاری منتقل کنند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: کنسول بازی , Green Throttle ,
تاریخ : چهار شنبه 17 آبان 1391
بازدید : 328
نویسنده : Arash
جدیدترین گوشی ایرانی جی ال ایکس موسوم به مدل اسکای برای اولین بار در بازار تلفن همراه کشور عرضه شد.


:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: گوشی ایرانی , جی ال ایکس ,
تاریخ : چهار شنبه 17 آبان 1391
بازدید : 398
نویسنده : Arash
بررسی تبلت نکسوس 7، محصول مشترک گوگل و ایسوس
Nexus 7
بعد از مدتها انتظار سرانجام تبلت دوست‌داشتنی نکسوس 7 توسط شرکت ایسوس به طور رسمی وارد بازار ایران شد. این تبلت شاید از جنبه‌های مختلف فنی انقلابی نباشد، اما به راستی یک قدم بسیار بزرگ رو به جلو در دنیای تبلت است. قدمی که شاید از آیپد جدید هم بزرگتر باشد. نکسوس 7 از هیچ جنبه‌ای حس یک تبلت ارزان قیمت 200 دلاری را به کاربر القاء نمی‌کند، از سخت افزار خوب ایسوس گرفته تا سیستم‌عامل بهینه شده گوگل، این تبلت را به یک محصول تمام عیار بدل کرده‌اند. اگر قصد خرید یک تبلت ۷ اینچی را دارید در ادامه مطلب با بررسی فنی و تخصصی زومیت از نکسوس ۷ همراه باشید، تا از  کم و کیف آن مطلع شده و با نقاط قوت و ضعف آن آشنا شوید.


:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: تبلت نکسوس 7 , گوگل , ایسوس ,
تاریخ : چهار شنبه 17 آبان 1391
بازدید : 413
نویسنده : Arash

ایکس باکس سرفیس
اطلاعات مربوط به پروژه محرمانه مایکروسافت به بیرون درز کرد، چند منبع مطمئن از تلاش غول نرم‌افزاری ردموند مبنی بر ساخت تبلت ۷ اینچی مخصوص بازی خبر داده‌اند، براساس این گزارشات مایکروسافت در تلاش است تا یک تبلت ۷ اینچی با نام Xbox Surface را پس از سرفیس RT و سرفیس Pro وارد بازار کند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: ایکس‌باکس , سرفیس , تبلت ۷ , بازی , مایکروسافت ,
تاریخ : چهار شنبه 17 آبان 1391
بازدید : 413
نویسنده : Arash

باتری
هرچه جلوتر می‌رویم، تلفن‌های هوشمند نقش مهمتری در زندگی پیدا می‌کنند. جدای از قابلیت مکالمه صوتی و تصویری، کارهای بسیار زیاد دیگری هستند که می‌توان با این وسیله انجام داد. به خاطر همین هم روشن بودن و تداوم استفاده از اسمارت فون‌ها اهمیت زیادی پیدا کرده است. معمولا مجبور هستید حداقل روزی یک‌بار تلفن خود را شارژ کنید، حال اگر دسترسی به برق یا شارژر خود را نداشته باشید یا در شرایط اضطراری مانند سیل و زلزله قرار گیرید، چه باید بکنید؟



:: موضوعات مرتبط: آموزش , ,
:: برچسب‌ها: عمر باتری , باتری تلفن هوشمند , افزایش عمر باتری ,

تعداد صفحات : 15
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های ساده و بی ریای زوج شمالی و آدرس paradise2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com