عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 25 شهريور 1391
بازدید : 633
نویسنده : Arash

Nik Software Snapseed نسل جدیدی از نرم افزارهای عکاسی است که می تواند ابزاری الهام بخش برای عکاسان باشد. عکس های ویرایش شده توسط این نرم افزار از کیفیت فوق العاده ای برخوردارند و به سرعت و سادگی تهیه می شوند. Nik Software Snapseed برای بهبود کیفیت، ویرایش، به اشتراک گذاری عکس ها از طریق شبکه های اجتماعی و ارسال آنها از طریق ایمیل می تواند استفاده شود.



:: موضوعات مرتبط: رایانه , نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: افکت عکس , افکت گذاری روی عکس , ایجاد خلاقیت در عکس , خلاقیت در عکاسی , دانلود نرم افزار عکاسی , دانلود نرم افزار ویرایش عکس , نرم افزار افکت گذاری روی عکس , نرم افزار ایجاد خلاقیت در عکاسی , نرم افزار عکاسی , نرم افزار ویرایش تصاویر , ویرایش تصاویر , ویرایش عکس ,
تاریخ : پنج شنبه 12 مرداد 1391
بازدید : 474
نویسنده : Arash

بهترین، دقیق ترین و قوی ترین مرورگر اینترنتی


نسخه‌ی 14 نهایی انگلیسی

نسخه‌ی 14 نهایی فارسی



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1391
بازدید : 443
نویسنده : Arash

   مونتاژ چهره و بدن با تصاویر دلخواه با Face Off Max v3.4.5.8

 

نرم افزاری که قرار است در این مطلب با آن آشنا شوید بیشتر جنبه سرگرمی داشته باشد اما همان اندک جنبه ی کاربردی هم می تواند هرکاربری را تحریک کند تا این نرم افزار را دریافت کند. Face Off Max نام نرم افزاری است که به سادگی هرچه تمام تر می تواند تصاویر مختلف از صورت ها را برروی بدن ها مونتاژ کند، در نظر بگیرید که تصاویر چهره شما برروی بدن یک ورزشکار قرار گیرد، بسیار هیجان انگیز خواهد بود وقتی چهره خود را با بدنی جدید مشاهده کنید. این ابزار که از واسط کاربری فوق العاده ساده ای هم بهره می برد به سادگی قابل استفاده بوده و حتی کاربران مبتدی هم می توانند به راحتی هرچه تمام تر از مونتاژ عکس های خود لذت ببرند. شاید اگر همین کار ساده را هم بخواهیم با نرم افزار مثل Photoshop انجام دهیم زمانی به مراتب طولانی تر و البته آموزش های مختلفی نیاز باشد. Max Face Off Max با انواع فرمت های سازگاری داشته و می تواند برای ذخیره سازی هم از فرمت های مختلف پشتیبانی کند، کیفیت تصاویر و امکانات دیگری هم که در زمان منتاژ هستند که می توانند کاربران را در تغییر تصاویر و ویرایش ساده آن ها یاری دهند. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دانلود کنید تا از امکانات جالب آن نه به خاطر کاربردی بودن به خاطر جالب بودن استفاده ببرید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
تاریخ : پنج شنبه 5 مرداد 1386
بازدید : 433
نویسنده : Arash

  با سلام و عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مهمانی خدا ، سایت راسخون به مناسبت ماه رمضان نرم افزار رمضان الکریم را برای کاربران آماده کرده است.
این نرم افزار با فرمتexeبوده و درویندوزهایXP،7و ویستا اجرا میشود.

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: ماه رمضان , رمضان , کتاب الکترونیکی , آموزش , ,

تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های ساده و بی ریای زوج شمالی و آدرس paradise2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com