عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 14 آذر 1391
بازدید : 1027
نویسنده : Arash

 

ویندوز7

بدون شک بهترین نوع سیستم عاملی که تاکنون راه اندازی شده با جذابیت های گرافیکی بالا ویندوز ۷ می باشد. پشتیبانی مناسب از پردازشگر چند هسته ای و Multithreading و سرعت بالا در بوت شدن این ویندوز، هیچ بهانه ای برای شکایت به ما نمی دهد. نسخه های ابتدایی تا پیشرفته از این ویندوز، وفاداری کاربران به توانایی مایکروسافت را در ارائه ی نرم افزارهایی با کیفیت بالا با بهترین کاربری را نشان می دهد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه ویندوز ۷ را مجددا نصب کنید بدون اینکه اطلاعات خود را از دست بدهید واز یک دیسک Image و یا Recovery استفاده کنید.

قبل از راه اندازی و نصب مجدد ویندوز ۷
به گزارش سافت‌گذر به نقل از فناوری اطلاعات ایران؛ شاید به دلایل مختلف مثلا در اثر خراب شدن فایل ها و یا استفاده بیش از حد از سیستم و فایل های سیستم که Registry سیستم شما را خراب کرده است، مجبور شوید که ویندوز را مجددا نصب کنید. البته اولین نکته ای که باید بخاطر داشته باشید اطلاعات شما است. برخی از برنامه ها در سیستم شما ذخیره می شوند، اما اغلب اوقات داده ها برای همیشه از بین می روند. بنابراین قبل از نصب مجدد مطمئن شوید که فلش ها و یا سی دی و یا دیسکت پشتیبان شما سالم باشد. حالا اجازه دهید که برویم سراغ نصب مجدد ویندوز ۷٫



:: موضوعات مرتبط: آموزش , ,
تاریخ : پنج شنبه 18 آبان 1391
بازدید : 400
نویسنده : Arash

بالاخره ویژگی هایی که مدتها انتظارشان را می کشدیم به آندروید 4.2 اضافه شد؛ قابلیت هایی از قبیل منوی تنظیمات سریع و حفاظت در برابر نرم افزار های مخرب!



:: موضوعات مرتبط: آموزش , ,
تاریخ : چهار شنبه 17 آبان 1391
بازدید : 413
نویسنده : Arash

باتری
هرچه جلوتر می‌رویم، تلفن‌های هوشمند نقش مهمتری در زندگی پیدا می‌کنند. جدای از قابلیت مکالمه صوتی و تصویری، کارهای بسیار زیاد دیگری هستند که می‌توان با این وسیله انجام داد. به خاطر همین هم روشن بودن و تداوم استفاده از اسمارت فون‌ها اهمیت زیادی پیدا کرده است. معمولا مجبور هستید حداقل روزی یک‌بار تلفن خود را شارژ کنید، حال اگر دسترسی به برق یا شارژر خود را نداشته باشید یا در شرایط اضطراری مانند سیل و زلزله قرار گیرید، چه باید بکنید؟



:: موضوعات مرتبط: آموزش , ,
:: برچسب‌ها: عمر باتری , باتری تلفن هوشمند , افزایش عمر باتری ,
تاریخ : سه شنبه 11 مهر 1391
بازدید : 327
نویسنده : Arash
  چاپ فرستادن به ایمیل

گرچه بسياري از افراد مي‌دانند رطوبت، دشمن مدارهاي الكترونيكي است و سعي مي‌كنند در صورت امكان دستگاه‌هاي الكترونيك را از آن دور نگه دارند، ممكن است به هر دليل اين دستگاه‌ها كه وجودشان ديگر جزئي از زندگي انسان شده باز هم در معرض آسيب ناشي از رطوبت قرار بگيرد.

 

عرق بدن، رطوبت هوا، نوشيدن در كنار اين دستگاه‌ها، غفلت‌ها و... مسبب چنين آسيب‌هايي خواهد شد.

اگر در آن شرايط قرار گرفتيد اطلاعات پي‌آمده ممكن است راهنمايتان باشد.



:: موضوعات مرتبط: آموزش , ,
تاریخ : سه شنبه 11 مهر 1391
بازدید : 423
نویسنده : Arash

amozeshe on shodan ba bombus

 برای ان شدن با bombusmod با هر versioni ابتدا تنظیمات زیر را انجام دهید. 

username: esm id khodeton

 server: nimbuzz.com

 password: pasword id khodetun

nickname: harch dost dari 

بعد بر روی گذینه extended settings و بعد در کادر hest name/ip (optional این را مینویسیم Openfire.nimbuzz.com بعد Ok میزنیم Online شدید.

دیدین چقدر راحت بود به خودتون دسته کم نگیرید.

!!!_Download Bombusmod for PC_!!!



:: موضوعات مرتبط: آموزش , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بومبوس پی سی , , و آموزش آنلاین شدن , ,
تاریخ : چهار شنبه 15 شهريور 1391
بازدید : 605
نویسنده : Arash

زماني که کامپيوتر خود را به حالت sleep   ميگذاريم تا زماني که دکمه اي را فشار ندهيم ، کامپيوتر از اين حالت خارج نمي شود. اما ميتوان کاري کرد تا در يک زمان مشخص  به صورت اتوماتيک  از حالت sleep  خارج شود که در اين مقاله از آي تي جو اين روش را شرح مي دهيم. مثلا زماني که مي خواهيد  دانلودهايي را در نصف شب انجام دهيد اين روش ميتواند مفيد باشد.

.

.

.

.



:: موضوعات مرتبط: آموزش , ,
:: برچسب‌ها: آموزش , روشن شدن کامپیوتر سر وقت , آموزش رایانه , ترفند ,
تاریخ : چهار شنبه 11 مرداد 1391
بازدید : 459
نویسنده : Arash

   اینبار راسخون بنا به درخواست کاربران خود آموزش پاور پوینت 2007 را  که به صورت تصویری می باشد برای شما کاربران راسخون تهیه دیده است.
پاورپوینت نرم افزاري ساده و كارآمد براي ساخت برنامه هاي چندرسانه اي كوچك (مانند كاتالوگهاي الكترونيكي و برنامه هاي اطلاع رساني ساده) است. معمولاً بيشترين مورد استفاده از پاور پوینت در مورد ساخت سيستم تصويري قابل نمايش در سمينارها و جلسات مهم ميباشد. وجود الگوهاي از پيش آماده شده، موجب ميگردد كه در سريعترين زمان به بهترين نتيجه دست يابيد.

http://rasekhoon.net/software/download/549352/آموزش-فارسی-و-تصویری-پاور-پوينت-Power-point-2007/



:: موضوعات مرتبط: آموزش , ,
تاریخ : چهار شنبه 11 مرداد 1391
بازدید : 553
نویسنده : Arash

 

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش , ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های ساده و بی ریای زوج شمالی و آدرس paradise2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com