عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 14 آذر 1398
بازدید : 1011
نویسنده : Arash

 پست ثابت:

تو این آشفته بازار بر ان شدیم ..قیمت روز محصولات دیجیتال رو به وبلاگمون لینک کنیم ..تا گرانتر از آن چه که در بازار وجود دارد خرید نکنید......برای دیدن قیمت هر نوع محصول دیجیتال بر روی لینک زیر کلیک کنید....

قیمت  به روز محصولات دیجیتال 



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
تاریخ : سه شنبه 14 آذر 1391
بازدید : 978
نویسنده : Arash

 

رایتل سیم‌کارت دانشجویی می‌دهد
مدیرکل برند و ارتباطات رایتل از آغاز فروش ویژه روز دانشجو خبر داد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ شاهین آرپناهی با اعلام این خبر تصریح کرد: در طرح دانشجو سیم‌کارت دیتا با سرعت‌های 128 و 512 با قیمت 20 هزار تومان در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.
وی افزود: دانشجویان با خرید سیم‌کارت‌های دیتای رایتل در این طرح از یک و نیم گیگابایت حجم مصرفی عادی و یک و نیم گیگابایت حجم مصرفی در ساعات شبانه (ساعت 23 تا 7) با قیمت 13 هزار تومان برای سیم کارت‌های با سرعت 512 و 10 هزار تومان برای سیم کارت‌های با سرعت 128 بهره‌مند می‌شوند.
آرپناهی گفت: این طرح تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت.
سیم‌کارت دیتای رایتل، ویژه دسترسی به اینترنت پرسرعت و خدمات انتقال داده است و از قابلیت دریافت و ارسال پیام کوتاه نیز برخوردار است. این سیم‌کارت را می‌توان در انواع مودم‌های نسل سوم، رایانه‌های شخصی و قابل حمل و انواع تبلت استفاده کرد.
به گزارش ایسنا، با استفاده از سیم‌کارت دیتای رایتل، بهره‌مندی از خدمات اینترنت پرسرعت در حین حرکت ممکن شده است. همچنین سیم‌کارت دیتای رایتل، به همراه بسته‌های اینترنت پرسرعت ارائه می‌شود که مشترکین قادر خواهند بود تا مناسب‌ترین بسته را برای بهره‌مندی خود انتخاب کنند.


:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
تاریخ : سه شنبه 14 آذر 1391
بازدید : 711
نویسنده : Arash

 به گزارش سافت‌گذر ؛ با این که چند ماه به انتشار نسخه دید از سری بازی بسیار محبوب «کرایسیس» باقی‌مانده است؛ وبسایت رسمی این بازی مشخصات لازم برای اجرای آن را منتشر کرد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1391
بازدید : 994
نویسنده : Arash

تبلت ارزان قیمت آکاش ۲ هم عرضه شد


علمولوژی: همان ابتدای کار علمولوژی بود که خبری مبنی بر عرضه یک تبلت ارزان قیمت با نام آکاش که در هند شروع خواهد شد، منتشر شد. حالا شرکت سازنده آن یعنی Datawind اعلام کرده که ورژن جدید این تبلت با نام Aakash 2 را در هند عرضه کرده است. این تبلت با قیمت فوق العاده پایین ۶۴ دلار به بازار عرضه می شود. گفته می شود که قیمت تمام شده آن برای وزارت گسترش منابع انسانی هند معادل ۴۱ خواهد بود که آنها آکاش ۲ را با قیمت ۲۱ دلار در اختیاز دانش آموزان قرار خواهند داد.

از ویژگی های آکاش ۲ می توان به پردازنده یک گیگاهرتزی کورتکس A8، رم ۵۱۲ مگابایتی، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و قابل ارتقا از طریق کارت میکرواس دی به ۳۲ گیگابایت و صفحه نمایش ۷ اینچی خازنی اشاره کرد. این تبلت با اندروید ۴٫۰ کار خواهد کرد و نسبت به ورژن قبلی خود بسیار بهتر و پرسرعت تر خواهد بود.

کاش می شد در کشور ما هم به دانش آموزان اینگونه تسهیلات را با پرداخت هزینه های اندک ارائه داد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1391
بازدید : 1323
نویسنده : Arash



یک تبلت پر طرفدار از هیوندای مدل TB1000

مدل TB1000 از تبلت های پرفروشHYUNDAI در بازار داخلی است.

این تبلت که از شبکه GSM ایران برای مکالمه صوتی و ارسال و دریافت پیامک پشتیبانی می کند دارای ویژگی هایی چون، تجهیز به صفحه نمایش 7/9 اینچ خازنی (با حساسیت بسیار بالا) و با دقت 768×1024 پیکسل و پنج نقطه لمس همزمان IPS و... است. در ساخت صفحه نمایش این تبلت از تکنولوژی پیشرفته IPS استفاده شده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1391
بازدید : 699
نویسنده : Arash

منابع بازاری از استقبال کاربران شهرستانی ها از تبلت های ایرانی در سطح کشور خبر دادند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ تبلت های ایرانی هیوندایی با برخورداری از امکانات مناسب توانسته مورد تقاضای مشتریان شهرستانی قرار گیرد.

دو مدل تبلت هیوندایی با نام های TB1000 و TB700 که به ترتیب با قیمت 750 و 450 هزار تومان در سطح بازار دیجیتال شهرستان ها عرضه می شود توانسته مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد.

کارشناسان این حوزه بر این باورند که بالا بودن قیمت تبلت های وارداتی باعث شده تا کاربران این کالای دیجیتالی به نمونه های ایرانی با قیمت پایین تر روی آورند.

"علی حمیدپور" در این باره گفت: استقبال از تبلت های ایرانی در حالی در شهرستان ها صورت می گیرد که در بازار تهران بیشتر مشتریان به خرید تبلت های صاحب برند روی می آورند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: تبلت ایرانی ,
تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1391
بازدید : 1476
نویسنده : Arash

Call of Duty
به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، محققان اعلام کردند بازی Call of duty: Modern warfare3 از نظر امنیتی بسیار آسیب پذیر است. اوراما و فرانته از مشاوران امنیتی شرکت Revuln در کنفرانس روز جمعه در سئول به این مطلب اشاره کردند.

این دو معتقد اند آسیب پذیری امنیتی به هکرها و سایر شرکتهای بازی ساز اجازه میدهد به راحتی به فن آوری بکار رفته در یک بازی دسترسی پیدا کنند و آن را سرقت نمایند. سرقت اطلاعات از جمله نگرانی های شرکتهایی است که با فن آوریهای کامپیوتری سر و کار دارند. اوراما بوسیله ویدیویی که در این کنفرانس نمایش داد نقص امنیتی بازی Call of duty: Modern warfare3 را اعلام کرد.

در این ویدیو تنها به یک نقص امنیتی اشاره شد و قرار است دو نقص دیگر این بازی در روز سه شنبه اعلام شود. همچنبن اوراما و فرانته اعلام کردند موتور گرافیکی Cryengine 3 که در ساخت بازیهای رایانه ای استفاده میشود نیز از نظر امنیتی دارای نقایصی شده است که این نقص هنگام بازی Nexuiz خود را نشان میدهد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: Call of Duty , امنیت , بازی ,
تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1391
بازدید : 1053
نویسنده : Arash

مطالعه شبانه راحت‌تر با وارونه کردن رنگ‌ها در تلفن‌همراه
اگر اهل مطالعه با گجت خود هستید، حتماً با مشکلات مطالعه در شب آشنا هستید. خیره‌شدن‌های مداوم به صفحه نمایش علاوه بر افزایش فشار بر چشم‌ها باعث بی‌خوابی نیز می‌شود.
 

به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ همه ما می‌دانیم که خیره‌شدن به یک صفحه نورانی پیش از خواب می‌تواند باعث بی‌خوابی شود، اما گاهی وقت‌‌ها چاره دیگری نداریم. خوشبختانه در iOS و اندروید ۴ و بالاتر، می‌توان به کمک استفاده از حالت شبانه (Night Mode)، به راحتی رنگ‌های صفحه‌‌نمایش را وارونه کرد.

اگر از کاربران دستگاه‌های اندرویدی هستید، از Settings به قسمت Accessibility رفته و گزینه Inverted Rendering را در پایین لیست پیدا کنید. با فعال کردن چک‌باکس این ویژگی، رنگ‌های صفحات وب‌ وارونه خواهند شد، زمینه‌های سفید رنگ، مشکی شده و مشاهده تصاویر صفحه برای چشم‌ها راحت خواهد شد. بسته به ROM دستگاه، می‌توانید رنگ‌بندی تمام قسمت‌های موجود در سیستم‌عامل را به کمک منوی تنظیمات، وارونه کنید. اما به هر حال در اندروید نسخه ساندویچ بستنی یا بالاتر، حداقل برای مرورگرها این ویژگی قابل استفاده است.

در iOS وارونه کردن رنگ‌ها از این هم آسانتر است. از Settings به General و سپس به Accessibility بروید. سپس در پایین لیست، ویژگی سه‌بار کلیک (Triple-Click) را برای اجرای این امکان فعال کنید. حالا در هر جای صفحه که باشید، با سه بار لمسی بر روی صفحه، رنگ‌ها وارونه می‌شوند. وارونه کردن رنگ‌ها در iOS بر خلاف اندروید، نه تنها در مرورگر بلکه در همه بخش‌های رابط‌کاربری و اپلیکیشن‌ها قابل استفاده است.

شما همچنان باید از خیره شدن به صفحات دارای نور پس‌زمینه، قبل از خواب بپرهیزید ولی به هر حال، با از بین بردن رنگ پس‌زمینه روشن، در اواخر شب فشار کمتری به چشم‌ها وارد خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: تلفن‌همراه , وارونه کردن رنگ‌ها ,
تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1391
بازدید : 295
نویسنده : Arash

شرکت ایرانسل همزمان با ارسال نمونه نانو سیم کارت‌ خود به اصحاب رسانه از عرضه این سیم کارت‌ها به عنوان نسل جدید سیم‌کارت‌ها همزمان با نمایشگاه تلکام۲۰۱۲ و برای نخستین بار در ایران خبر داد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ همانطور که در تصویر می‌بینید این نوع سیم کارت، تقریبا ۴۰ درصد کوچکتر از میکروسیم بوده و دارای ابعاد ۱۲.۳ میلیمتر (طول) در ۸.۸ میلیمتر (عرض) و با ضخامت ۰.۶۷ میلیمتر است و در مقایسه با میکرو سیم کارت، نانو سیم ۱۵ پیکوسانتیمتر نازک تر شده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: نانو سیم کارت , ایرانسل ,
تاریخ : شنبه 20 آبان 1391
بازدید : 281
نویسنده : Arash

ویندوز 8
به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، شرکت مایکروسافت اطلاعاتی در مورد مکان و کیفیت وای فای به کاربران ویندوز ۸ تلفن همراه ارائه خواهد کرد. این اطلاعات از یک پایگاه داده که برای ۱۱ میلیون Hotspot در سراسر دنیا طراحی شده ارسال میشوند و توسط یک شرکت نرم افزاری وای فای به سایر شرکتها فروخته میشوند.

مایکروسافت توانسته این ویژگی خاص را در ویندوز ۸ تلفن همراه نیز اعمال کند اما سایر شرکتها هنوز نتوانسته اند آن را برای تلفن همراه خود فعال کنند. دیوید نویکی، مدیر بازاریابی این شرکت اعلام کرد این پایگاه داده اجازه میدهد کاربران به راحتی اطلاعات نقاط دارای وای فای و کیفیت مربوط به آنها را به دست آورند. این پایگاه بهترین سرویس رایگان وای فای را از میان سرویسهای قابل دسترسی انتخاب کرده و در اختیار کاربر قرار میدهد برخی سرویسها نیازمند این هستند که کاربر شرایط و قواعد مربوط به آنها را بپذیرد.

در امریکا این امکان تنها برای تلفنهایی قابل اعمال است که تحت نظارت وریزون وایرلس و مایکروسافت هستند اما در سایر نقاط دنیا محدودیتهای این چنینی وجود ندارد. این قابلیت برای وریزون از دو هفته دیگر و برای سایر شرکتها در انتهای سال جاری فعال خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
تاریخ : شنبه 20 آبان 1391
بازدید : 306
نویسنده : Arash

تبلت بازی مایکروسافت
به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، براساس اخبار منتشره در روز سه شنبه شرکت مایکروسافت قصد دارد تبلت ایکس باکس خود را به بازار عرضه کند اما آیا کاربران طرفدار بازیهای کامپیوتری و مخصوصاٌ ایکس باکس از این تبلت ۷ اینچی که نام ایکس باکس را یدک میکشداستقبال خواهند کرد؟

بر اساس اعلام کارشناسان ممکن است این محصول جدید مایکروسافت با استقبال زیادی رویرو نشود اما گام بزرگی برای شرکت مایکروسافت است تا به قالبهای سنتی سرگرمی پایان دهد و تبلت بازی جدیدی به بازار عرضه کند. اکنون شرکت مایکروسافت بواسطه کنسول بازی ایکس باکس ۳۶۰ عرصه بازیهای دیجیتال را از آن خود کرده است.

به عقیده مایکل پچر، محقق بازیهای کامپیوتری، مایکروسافت تبلت ایکس باکس خود را بر اساس تواناییهای بالای برند ایکس باکس تولید میکند و تقریباٌ ۷۵ درصد بازیهای ایکس باکس را در تبلت خود قرار خواهد داد. بر اساس اخبار تایید نشده این تبلت در ماه ژوئن ۲۰۱۳ به بازار عرضه میشود. بر اساس اعلام مایکروسافت تبلت ایکس باکس به هیچ وجه جای کنسول بازی ایکس باکس ۳۶۰ را نخواهد گرفت اما گام بزرگی در راستای تحول ساختار تبلتها و اسمارتفونها خواهد بود. حال شرکت مایکروسافت به دنبال آن است تا ویژگی خاصی در این تبلت قرار دهد تا مشتریان به خرید آن ترغیب شوند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
تاریخ : شنبه 20 آبان 1391
بازدید : 321
نویسنده : Arash

با معرفی نکسوس 4 و نکسوس 10، آیا سامسونگ باز هم می‌تازد؟
اندروید با تصاحب 75 درصد از فروش گوشی‌های هوشمند، به سلطان بلامنازع دنیای موبایل تبدیل شده است. این موفقیت نتیجه و حاصل تلاش، همکاری و تعامل سازنده گوگل با غول‌های سخت‌افزاری مطرح دنیا بوده است. در این بین برند نکسوس که متعلق به گوگل می‌باشد، به ‌عرضه منظم و با برنامه، به محصولی تعلق می‌گیرد که از بارزترین ویژگی‌های آن می‌توان به قیمت مناسب، سخت افزار پیشرفته و بهره‌گیری از نسخه خالص اندروید اشاره کرد. با معرفی دو محصول جدید از برند نکسوس با نام‌های نکسوس 4 و نکسوس 10، ایرادات و ابهاماتی در رابطه با تأثیر گذاری این محصولات بر فروش موفق‌ترین شریک سخت‌‌افزاری گوگل یعنی سامسونگ مطرح گردیده است. در این مقاله تصمیم داریم به بررسی کیفیت این تأثیرگذاری و سیاست‌های گوگل و سامسونگ در قبال این مسئله بپردازیم.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: نکسوس 4 , نکسوس 10 , سامسونگ ,
تاریخ : جمعه 19 آبان 1391
بازدید : 287
نویسنده : Arash

اکنون با عرضه محصولاتی چون نکسوس 7 سلولار، سرفیس مایکروسافت یا آیپد مینی داستان جذاب تر شده است. زیرا همیشه رقابت شدیدتر به معنی حق انتخاب بیشتر است.


ملت ایران:اکنون با عرضه محصولاتی چون نکسوس 7 سلولار، سرفیس مایکروسافت یا آیپد مینی داستان جذاب تر شده است. زیرا همیشه رقابت شدیدتر به معنی حق انتخاب بیشتر است. و البته احتمال سردرگمی بیشتر را هم نباید از یاد برد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
تاریخ : جمعه 19 آبان 1391
بازدید : 247
نویسنده : Arash

خودروهای مسابقه‌ای معمولا دارای سرعت بسیار بالا و قدرت‌های زیادی هستند. این سرعت و قدرت نیاز به یک بدنه بسیار محکم و در عین حال سبک دارد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: خودرو آئودی ,
تاریخ : پنج شنبه 18 آبان 1391
بازدید : 404
نویسنده : Arash

علاقه‌مندان علمی تخیلی و سری فیلم‌های جنگ ستارگان باید خوشحال باشند، چرا که در همکاری جالبی بین شرکت سازنده بازی پرندگان خشمگین یعنی Rovio و شرکت لوکاس فیلم، پرندگان دوست‌داشتنی این بار لباس قهرمان‌های جنگ ستارگان مثل لوک و هان را خواهند پوشید و به مصاف خوک‌ها خواهند رفت. (لوکاس فیلم همین چند وقت پیش با قیمت ۴ میلیارد دلار به دیزنی فروخته شده است.)



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: جنگ ستارگان-پرندگان-خشمگین-اینجا ,
تاریخ : پنج شنبه 18 آبان 1391
بازدید : 297
نویسنده : Arash

کنسول های نسل هشتم در حالی سال آینده وارد بازارهای جهانی خواهند شد که تحلیلگران دنیای فناوری قدرت گرافیکی آنها را با ساخته مشهور جیمز کامرون مقایسه می کنند
.
.
.
.
.
.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: کنسول , کنسول بازی , ایکس باکس , آواتار ,
تاریخ : پنج شنبه 18 آبان 1391
بازدید : 360
نویسنده : Arash

کنسول بازی
به گزارش سافت‌گذر به نقل از اندروید وب سایت، شرکت Ouya در تلاش است تا کنسول بازی خود با طراحی سیستم اندروید را به بازار عرضه کند. اما شرکت Green Throttle در روز ۶ نوامبر کیت نرم افزاری به بازار عرضه کرد که به سیستمهای اندرویدی اجازه میدهد بازیهای خود را از از طریق بلوتوث به کنترل کننده های سخت افزاری منتقل کنند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: کنسول بازی , Green Throttle ,
تاریخ : چهار شنبه 17 آبان 1391
بازدید : 328
نویسنده : Arash
جدیدترین گوشی ایرانی جی ال ایکس موسوم به مدل اسکای برای اولین بار در بازار تلفن همراه کشور عرضه شد.


:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: گوشی ایرانی , جی ال ایکس ,
تاریخ : چهار شنبه 17 آبان 1391
بازدید : 398
نویسنده : Arash
بررسی تبلت نکسوس 7، محصول مشترک گوگل و ایسوس
Nexus 7
بعد از مدتها انتظار سرانجام تبلت دوست‌داشتنی نکسوس 7 توسط شرکت ایسوس به طور رسمی وارد بازار ایران شد. این تبلت شاید از جنبه‌های مختلف فنی انقلابی نباشد، اما به راستی یک قدم بسیار بزرگ رو به جلو در دنیای تبلت است. قدمی که شاید از آیپد جدید هم بزرگتر باشد. نکسوس 7 از هیچ جنبه‌ای حس یک تبلت ارزان قیمت 200 دلاری را به کاربر القاء نمی‌کند، از سخت افزار خوب ایسوس گرفته تا سیستم‌عامل بهینه شده گوگل، این تبلت را به یک محصول تمام عیار بدل کرده‌اند. اگر قصد خرید یک تبلت ۷ اینچی را دارید در ادامه مطلب با بررسی فنی و تخصصی زومیت از نکسوس ۷ همراه باشید، تا از  کم و کیف آن مطلع شده و با نقاط قوت و ضعف آن آشنا شوید.


:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: تبلت نکسوس 7 , گوگل , ایسوس ,
تاریخ : چهار شنبه 17 آبان 1391
بازدید : 413
نویسنده : Arash

ایکس باکس سرفیس
اطلاعات مربوط به پروژه محرمانه مایکروسافت به بیرون درز کرد، چند منبع مطمئن از تلاش غول نرم‌افزاری ردموند مبنی بر ساخت تبلت ۷ اینچی مخصوص بازی خبر داده‌اند، براساس این گزارشات مایکروسافت در تلاش است تا یک تبلت ۷ اینچی با نام Xbox Surface را پس از سرفیس RT و سرفیس Pro وارد بازار کند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: ایکس‌باکس , سرفیس , تبلت ۷ , بازی , مایکروسافت ,
تاریخ : سه شنبه 16 آبان 1391
بازدید : 383
نویسنده : Arash

به جرات می‌توان گفت آنقدر که مردم با دوربین‌های موبایل عکس می‌گیرند دوربین واقعی به دست نمی‌گیرند؛ به خصوص این روزها که دوربین گوشی‌های مختلف کیفیت بهتری پیدا کرده‌اند و می‌توانند کاملا نقش یک دوربین خوب را ایفا کنند. روی بعضی از گوشی‌های هوشمند جدید دوربین‌هایی با کیفیت عالی نصب شده‌ است، دوربین‌هایی که چه از نظر لنز و چه از نظر حساسیت و کیفیت تصویر و وضوح و رزلوشن تفاوت چندانی با دوربین‌های کامپکت ندارند و حتی گاهی بهتر هم هستند، اما مهم‌ترین ویژگی این دوربین‌های همراه، بودن همیشگی آنهاست و فرد هر زمان اراده کند گوشی خود را از کیف بیرون می‌آورد و عکس دلخواه خود را می‌گیرد.

کدام گوشی‌های هوشمند بهترین دوربین را دارند؟



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: دوربین , گوشی‌های هوشمند , موبایل ,
تاریخ : سه شنبه 16 آبان 1391
بازدید : 368
نویسنده : Arash

معرفی ۶ اپلیکیشن که نباید از دست دهید!
بدون توجه به اینکه تلفن‌همراه شما از چه سیستم‌عاملی بهره می‌برد، احتمالاً استفاده از این گجت بخش زیادی از زمان شما را به‌ خود اختصاص می‌دهد. هر چقدر از تلفن‌همراه خود در زمینه‌های مختلف بیشتری استفاده کنید، متوجه می‌شوید که باز هم اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که کارآیی دستگاه شما را ارتقاء می‌دهند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: اپلیکیشن ,
تاریخ : سه شنبه 16 آبان 1391
بازدید : 390
نویسنده : Arash

به گزارش سافت‌گذر ؛ بسیاری از کاربران اینترنت اکسپلورر 10 نسخه «مترو» و در حقیقت کاربران ویندوز 8 و ویندوز 8 RT از این شکایت می‌کنند که براوزرشان در کار کردن با بعضی از سایت‌های طراحی شده با فلش مشکل دارد. اگر شما هم از آن دسته از کاربران هستید، حتماً این مطلب را  بخوانید..

.

.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: ویندوز 8 , فلش , اینترنت اکسپلورر 10 ,
تاریخ : شنبه 8 مهر 1391
بازدید : 301
نویسنده : Arash

رییس پلیس فتا از تدوین و ابلاغ آئین‌نامه اجرایی کمیسیون ساماندهی فیلترینگ فضای مجازی به منظور صدور مجوز استفاده از فیلترشکن‌های (وی پی ان) مجاز در آینده نزدیک خبر داده است.

به گزارش سافت گذر به نقل از ایسنا؛ این سایت در بررسی وضعیت استفاده از وی پی ان در کشور، ضمن تعریف وی پی ان مجاز و غیر مجاز در ایران نوشت: کمال هادیانفر- رییس پلیس فتا - چندی پیش از تدوین و ابلاغ آئین‌نامه اجرایی کمیسیون ساماندهی فیلترینگ فضای مجازی به منظور صدور مجوز استفاده از فیلترشکن‌های (وی پی ان) مجاز و مسدود کردن فیلترشکن‌های غیرمجاز در آینده نزدیک خبر داده و در این باره گفته بود: سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها، بانک‌ها و برخی شرکت‌ها مانند هواپیمایی از «وی پی ان»های قانونی به خاطر مسائل امنیتی و حفظ اطلاعات خود و مشتریان استفاده می‌کنند

.

.

.

.

.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: صدور مجوز , وی پی ان , مجاز , فتا , ,
تاریخ : جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 311
نویسنده : Arash

پس از اقدام هماهنگ مسلمانان جهان در تحریم گوگل، این سایت پس از هشت سال که همواره پربازدیدترین سایت جهان نام داشت سقوط کرد و به رتبه دوم تنزل یافت.

به گزارش الجزیره، پایگاه الکسا که ترتیب پر بازدیدترین سایت‌ها در جهان را نشان می‌دهد، در تازه‌ترین رده بندی خود، رتبه گوگل را به دومین سایت تنزل داد. این در حالی است که گوگل طی 8 سال گذشته همواره در صدر جدول پربازدیدترین سایت‌های جهان قرار داشت و بدون رقیب در رتبه نخست سایت الکسا جای داشت.
 
تنزل رتبه گوگل پس از آن روی داد که این سایت از حذف فیلم اهانت آمیز به پیامبر اسلام خودداری کرد و همین موضوع باعث شد تا مسلمانان جهان تصمیم بگیرند که این سایت را تحریم کرده و از آن استفاده نکنند.
 
زیان‌های گوگل طی روزهای گذشته همچنان ادامه داشته به گونه‌ای که برخی از سایت‌های خبری اعلام کردند که گوگل روزانه 3 میلیون بازدید را از دست می‌دهد.
 
بر اساس رده‌بندی سایت الکسا، در حال حاضر سایت اجتماعی «فیسبوک» در صدر جدول پربازدیدترین سایت‌های جهان قرار دارد و پس از گوگل که در مکان دوم قرار دارد، سایت یاهو قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
تاریخ : یک شنبه 2 مهر 1391
بازدید : 546
نویسنده : Arash

 

 

جشن تولد ۴ سالگی آندروید گوگل

امروز بیست و سوم سپتامبر سیستم عامل آندروید گوگل چهار ساله می شود.

اولین نسخه عمومی از سیستم عامل آندروید را گوگل تحت نسخه یک (1.0) در 23 سپتامبر 2008 راهی بازار فناوری کرد.سیستم عامل توسط کمپانی بنام آندروید به رهبری ریچ ماینر، اندری روبین، نیک سی.یرز و کریس وایت درست شد. روبین دست به ریسک بزرگی زده و تلفن جاوا بیس درست کرده بود. سی.یرز مدیر ارشد در کمپانی تی.موبایل بود و ماینر نیز مدیر ارشد در کمپانی اورنج بود. آندروید در اکتبر 2003 توسط این افراد شکل گرفت و دو سال بعد در آگوست 2005 گوگل وارد صحنه شد.دقیقا معلوم نشد که سیستم عامل مبتنی بر لینوکس آندروید همانی بود که روبین و همکاران اولین بار عرضه کرده بودند یا گوگل آنرا با فناوری جدید خود ترکیب کرده و عرضه نمود.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: ۴ سالگی آندروید , جشن تولد ,

تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های ساده و بی ریای زوج شمالی و آدرس paradise2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com