عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 16 آبان 1391
بازدید : 391
نویسنده : Arash

به جرات می‌توان گفت آنقدر که مردم با دوربین‌های موبایل عکس می‌گیرند دوربین واقعی به دست نمی‌گیرند؛ به خصوص این روزها که دوربین گوشی‌های مختلف کیفیت بهتری پیدا کرده‌اند و می‌توانند کاملا نقش یک دوربین خوب را ایفا کنند. روی بعضی از گوشی‌های هوشمند جدید دوربین‌هایی با کیفیت عالی نصب شده‌ است، دوربین‌هایی که چه از نظر لنز و چه از نظر حساسیت و کیفیت تصویر و وضوح و رزلوشن تفاوت چندانی با دوربین‌های کامپکت ندارند و حتی گاهی بهتر هم هستند، اما مهم‌ترین ویژگی این دوربین‌های همراه، بودن همیشگی آنهاست و فرد هر زمان اراده کند گوشی خود را از کیف بیرون می‌آورد و عکس دلخواه خود را می‌گیرد.

کدام گوشی‌های هوشمند بهترین دوربین را دارند؟



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: دوربین , گوشی‌های هوشمند , موبایل ,
تاریخ : سه شنبه 16 آبان 1391
بازدید : 377
نویسنده : Arash

معرفی ۶ اپلیکیشن که نباید از دست دهید!
بدون توجه به اینکه تلفن‌همراه شما از چه سیستم‌عاملی بهره می‌برد، احتمالاً استفاده از این گجت بخش زیادی از زمان شما را به‌ خود اختصاص می‌دهد. هر چقدر از تلفن‌همراه خود در زمینه‌های مختلف بیشتری استفاده کنید، متوجه می‌شوید که باز هم اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که کارآیی دستگاه شما را ارتقاء می‌دهند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: اپلیکیشن ,
تاریخ : سه شنبه 16 آبان 1391
بازدید : 398
نویسنده : Arash

به گزارش سافت‌گذر ؛ بسیاری از کاربران اینترنت اکسپلورر 10 نسخه «مترو» و در حقیقت کاربران ویندوز 8 و ویندوز 8 RT از این شکایت می‌کنند که براوزرشان در کار کردن با بعضی از سایت‌های طراحی شده با فلش مشکل دارد. اگر شما هم از آن دسته از کاربران هستید، حتماً این مطلب را  بخوانید..

.

.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: ویندوز 8 , فلش , اینترنت اکسپلورر 10 ,
تاریخ : شنبه 8 مهر 1391
بازدید : 308
نویسنده : Arash

رییس پلیس فتا از تدوین و ابلاغ آئین‌نامه اجرایی کمیسیون ساماندهی فیلترینگ فضای مجازی به منظور صدور مجوز استفاده از فیلترشکن‌های (وی پی ان) مجاز در آینده نزدیک خبر داده است.

به گزارش سافت گذر به نقل از ایسنا؛ این سایت در بررسی وضعیت استفاده از وی پی ان در کشور، ضمن تعریف وی پی ان مجاز و غیر مجاز در ایران نوشت: کمال هادیانفر- رییس پلیس فتا - چندی پیش از تدوین و ابلاغ آئین‌نامه اجرایی کمیسیون ساماندهی فیلترینگ فضای مجازی به منظور صدور مجوز استفاده از فیلترشکن‌های (وی پی ان) مجاز و مسدود کردن فیلترشکن‌های غیرمجاز در آینده نزدیک خبر داده و در این باره گفته بود: سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها، بانک‌ها و برخی شرکت‌ها مانند هواپیمایی از «وی پی ان»های قانونی به خاطر مسائل امنیتی و حفظ اطلاعات خود و مشتریان استفاده می‌کنند

.

.

.

.

.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: صدور مجوز , وی پی ان , مجاز , فتا , ,
تاریخ : جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 316
نویسنده : Arash

پس از اقدام هماهنگ مسلمانان جهان در تحریم گوگل، این سایت پس از هشت سال که همواره پربازدیدترین سایت جهان نام داشت سقوط کرد و به رتبه دوم تنزل یافت.

به گزارش الجزیره، پایگاه الکسا که ترتیب پر بازدیدترین سایت‌ها در جهان را نشان می‌دهد، در تازه‌ترین رده بندی خود، رتبه گوگل را به دومین سایت تنزل داد. این در حالی است که گوگل طی 8 سال گذشته همواره در صدر جدول پربازدیدترین سایت‌های جهان قرار داشت و بدون رقیب در رتبه نخست سایت الکسا جای داشت.
 
تنزل رتبه گوگل پس از آن روی داد که این سایت از حذف فیلم اهانت آمیز به پیامبر اسلام خودداری کرد و همین موضوع باعث شد تا مسلمانان جهان تصمیم بگیرند که این سایت را تحریم کرده و از آن استفاده نکنند.
 
زیان‌های گوگل طی روزهای گذشته همچنان ادامه داشته به گونه‌ای که برخی از سایت‌های خبری اعلام کردند که گوگل روزانه 3 میلیون بازدید را از دست می‌دهد.
 
بر اساس رده‌بندی سایت الکسا، در حال حاضر سایت اجتماعی «فیسبوک» در صدر جدول پربازدیدترین سایت‌های جهان قرار دارد و پس از گوگل که در مکان دوم قرار دارد، سایت یاهو قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
تاریخ : یک شنبه 2 مهر 1391
بازدید : 555
نویسنده : Arash

 

 

جشن تولد ۴ سالگی آندروید گوگل

امروز بیست و سوم سپتامبر سیستم عامل آندروید گوگل چهار ساله می شود.

اولین نسخه عمومی از سیستم عامل آندروید را گوگل تحت نسخه یک (1.0) در 23 سپتامبر 2008 راهی بازار فناوری کرد.سیستم عامل توسط کمپانی بنام آندروید به رهبری ریچ ماینر، اندری روبین، نیک سی.یرز و کریس وایت درست شد. روبین دست به ریسک بزرگی زده و تلفن جاوا بیس درست کرده بود. سی.یرز مدیر ارشد در کمپانی تی.موبایل بود و ماینر نیز مدیر ارشد در کمپانی اورنج بود. آندروید در اکتبر 2003 توسط این افراد شکل گرفت و دو سال بعد در آگوست 2005 گوگل وارد صحنه شد.دقیقا معلوم نشد که سیستم عامل مبتنی بر لینوکس آندروید همانی بود که روبین و همکاران اولین بار عرضه کرده بودند یا گوگل آنرا با فناوری جدید خود ترکیب کرده و عرضه نمود.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: ۴ سالگی آندروید , جشن تولد ,

تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های ساده و بی ریای زوج شمالی و آدرس paradise2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com